Voor lifestyle blogger Luc Herbergs ontwikkelden wij een van onze eerste websites, inmiddels 8 jaar geleden. De tijd was nu rijp voor een nieuw platform.
Luc kwam aanvankelijk met de vraag om zijn huidige platform naar deze tijd te tillen. Dat zou geen probleem zijn geweest, echter hebben we een paar stappen terug gedaan omdat wij toch aanvoelden dat Luc zijn (visuele) identiteit van destijds voorbij was gegroeid. We zijn echt bij het begin opnieuw begonnen en hebben de naam op de schop gegooid. De merknaam moest wel de lading dekken. Vervolgens hebben we daar een nieuw logo en huisstijl voor ontwikkeld.
Op basis van enkele voorbeelden die Luc liet zien waren we het al snel eens over de look and feel van zijn nieuwe platform. Qua functionaliteiten zitten er een paar mooie technieken in om de site op alle devices netjes te vertonen. Uiteraard is alles gebruiksvriendelijk door Luc zelf aan te passen.
Terugkijkend zijn we heel tevreden over het traject waarmee we het blogplatform van Luc naar het niveau van nú hebben getild. De komende jaren kan Luc zorgeloos bloggen zonder zich druk te hoeven maken over hoe dit op zijn website wordt getoond.