Acupounctuur Bart Verlinden hebben we mogen helpen aan een re-branding van zijn identiteit. We hebben een nieuw logo ontwikkeld op basis van zijn wensen en onze communicatieve expertise. Middels enkele ronden van grafische voorstellen met elke keer meer finetuning zijn we tot een weloverwogen beslissing gekomen.
Volgende stap was het ontwerpen van visitekaartjes. De uitdaging was om deze meteen in te kunnen zetten als afsprakenkaartjes. De achterkant van de kaartjes in beschrijfbaar en is gelinieerd vormgegeven. Zo kan Bart de afspraken noteren en heeft het kaartje twee functies in een.
De website hebben we voorzien van pakkende headers en spreuken middels video. Dit trekt (onbewust) veel aandacht van de bezoekers. Acupunctuur roept bij veel mensen een negatief beeld op van met name het prikken van naalden. De boodschap van de website is onder andere dat acupunctuur méér is dan naalden: er wordt ook gewerkt met magneetjes en drukpunten. Ook is acupunctuur breder inzetbaar dan de meeste mensen voor ogen hebben, vandaar de pakkende en duidelijke video-headers op de homepagina.
De fotografie voor de website hebben wij ook verzorgd, zowel bij ons op kantoor als bij Bart op locatie. Door het gebruik van de juiste groothoeklens was de ruimte netjes op de gevoelige plaat te krijgen met het oog op een panorama uitsnede.
Het is altijd fijn om voor een klant te mogen voorzien in het gehele traject van on- en offline communicatie.
Als finishing touch hebben we Bart ook voorzien van een mooi briefpapier sjabloon in Word voor communicatie als ook voor zijn administratie.